7,2 millió forinttól indul itthon az új Peugeot 308
A francia kompakt ötajtós és kombi változatban egyaránt rendelhető.
A francia kompakt ötajtós és kombi változatban egyaránt rendelhető.
Jól látszik, hogy elszálltak az árak az új autók piacán.
Egyetlen hónapja sem volt 2021-nek, amikor annyira alacsony lett volna az új autók forgalma Magyarországon, mint 2022 januárjában. A két évvel ezelőttihez képest 20 százalékos a visszaesés.
Az olasz márka is elektromos lesz 2030-ra és hamarosan bemutatkoznak azok a modellek, amelyekkel ezt a célt majd elérnék.
A Volkswagen konszern VW márkájának eladásai az alkatrész-ellátási nehézségek miatt csökkentek tavaly az előző, a koronavírus-válsággal egyébként is gyengített évhez képest.
Tavaly több mint 132 ezer használt személyautó áramlott be az országba, miközben az új autók száma nem érte el a 122 ezret sem.
Nem is kérdés, hogy az idei év is az elektromos autókról fog szólni. A modellkínálatuk nagyon gyorsan gyarapodik, miközben a benzines újdonságok lassan exkluzív autókra szorítkozó szerepkörbe kényszerülnek. Lássuk, mire számíthatunk az előttünk álló egy évben.
A Ford szerdán bemutatta platós autójuk legújabb generációját.
A kifejezetten a fejlődő piacokra szánt autó egyfajta keveréke a Fabiának, a Rapidnak és az Octaviának.
A plugin hibridek és a tisztán elektromos hajtásláncú autók fontos mérföldkőhöz érkeztek.
A globális piacra szánt verzió nagyobb, mint, amit mi kapunk.
Legalábbis az újak. De a használtak ára is felment.
Érdemes tudni, hogy leginkább elterjedt „kishibrid-rendszer” csak induláskor és gyorsításkor segít be a hajtásba.
Tíz százalékkal több új személygépkocsit helyeztek forgalomba idén Magyarországon, de ezek harminc százaléka nem kerül ki tartósan a hazai utakra.
Igazi veterán a kompakt autók kategóriájában a japán márka modellje, amely lassan fél évszázada van piacon.
Tavaly közel 130 ezer új autót helyeztek forgalomba itthon, érdemes átnézni kategóriánként, hogy mekkora az átlagár.
Idén februárban kevesebb mint 2 százalékkal csökkentek az eladások tavalyhoz képest.
Amióta vezetik a statisztikát, egy olyan február sem volt még, amikor annyira kevés új autót helyeztek forgalomba az EU-ban, mint most.
Ők azok, akik éltek a kormány által meghirdetett kedvezménnyel.