Ennyivel drágultak az új autók kategóriánként
Jól látszik, hogy elszálltak az árak az új autók piacán.
Jól látszik, hogy elszálltak az árak az új autók piacán.
Egyetlen hónapja sem volt 2021-nek, amikor annyira alacsony lett volna az új autók forgalma Magyarországon, mint 2022 januárjában. A két évvel ezelőttihez képest 20 százalékos a visszaesés.
Az olasz márka is elektromos lesz 2030-ra és hamarosan bemutatkoznak azok a modellek, amelyekkel ezt a célt majd elérnék.
A Volkswagen konszern VW márkájának eladásai az alkatrész-ellátási nehézségek miatt csökkentek tavaly az előző, a koronavírus-válsággal egyébként is gyengített évhez képest.
Tavaly több mint 132 ezer használt személyautó áramlott be az országba, miközben az új autók száma nem érte el a 122 ezret sem.
Nem is kérdés, hogy az idei év is az elektromos autókról fog szólni. A modellkínálatuk nagyon gyorsan gyarapodik, miközben a benzines újdonságok lassan exkluzív autókra szorítkozó szerepkörbe kényszerülnek. Lássuk, mire számíthatunk az előttünk álló egy évben.
A Ford szerdán bemutatta platós autójuk legújabb generációját.
A kifejezetten a fejlődő piacokra szánt autó egyfajta keveréke a Fabiának, a Rapidnak és az Octaviának.
A plugin hibridek és a tisztán elektromos hajtásláncú autók fontos mérföldkőhöz érkeztek.
A globális piacra szánt verzió nagyobb, mint, amit mi kapunk.
Legalábbis az újak. De a használtak ára is felment.
Érdemes tudni, hogy leginkább elterjedt „kishibrid-rendszer” csak induláskor és gyorsításkor segít be a hajtásba.
Tíz százalékkal több új személygépkocsit helyeztek forgalomba idén Magyarországon, de ezek harminc százaléka nem kerül ki tartósan a hazai utakra.
Igazi veterán a kompakt autók kategóriájában a japán márka modellje, amely lassan fél évszázada van piacon.
Tavaly közel 130 ezer új autót helyeztek forgalomba itthon, érdemes átnézni kategóriánként, hogy mekkora az átlagár.
Idén februárban kevesebb mint 2 százalékkal csökkentek az eladások tavalyhoz képest.
Amióta vezetik a statisztikát, egy olyan február sem volt még, amikor annyira kevés új autót helyeztek forgalomba az EU-ban, mint most.
Ők azok, akik éltek a kormány által meghirdetett kedvezménnyel.
A tisztán elektromos hajtású autók eladásai például 500 százalékkal növekedtek 2020 utolsó három hónapjában Németországban.